wtorek, 14 stycznia 2014

Profil ;D

Od jakiejś godziny oficjalnie jestem w bazie danych ;D
Filmik też powinien być jutro skończony... Nieźle przemarzłam wczoraj podczas nagrywania, mam nadzieję, że się opłaci...
Matching czas zacząć!

Czuję, że jestem już coraz bliżej i nie mogę się doczekać aż poznam moją Host Family ;) Liczę, że nastąpi to szybko...
Ostatnio wszystko układa się po mojej myśli i niech tak zostanie xdd
Semestr zamknięty, z większością przedmiotów już nigdy nie będę miała do czynienia, książki i zeszyty od rosyjskiego palę w przyszłym tygodniu, a już w sobotę studniówka!

Kolejny post zamieszczę pewnie przy okazji pierwszego matchu. Obym nie musiała długo czekać...
Piszę trochę bez sensu, ale jestem podekscytowana ;D

5 komentarzy:

  1. dodoaj tutaj filmik jak juz zrobisz ;) powodzenia w szukaniu rodzinki! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też bym prosiła :) jak go kręciłaś i co w nim zawarłaś?

      Usuń
  2. No to gratulacje :D
    mnie właśnie czeka nagranie filmiku... ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. powodzenia! wstaw filmik napewno duzo osob chcialoby zobaczyc ;)

    OdpowiedzUsuń