wtorek, 21 stycznia 2014

First Match...

Jak codziennie wieczorem chciałam sprawdzić ile potencjalnych au pairs z Polski jest widocznych dla rodzin i przeżyłam szok-nie było tam mnie!
Szybko weszłam na maila i jest-pierwszy match...

Rodzina mieszka w New Jersey. Hostka jest prawniczką, Host biotechnologiem. Mają troje dzieci. I tu zaczynają się "ale"...
1. Dzieci są w wieku 15, 12 i 10. Wolałabym młodsze, szczególnie, że najstarszy zaczyna się buntować, a z różnicą wieku wynosząca raptem 3 lata raczej nie brałby mnie na poważnie...
2. Rodzina jest baaardzo zorganizowana i chcieliby, żebym planowała każdą aktywność z tygodniowym wyprzedzeniem... Nie potrafię!
3. Z góry zaznaczyli, że nie zabierają au pair na wakacje ani weekendowe wyjazdy. A ja kocham podróżować.
4. Miałabym zajmować się nie tylko dziećmi, ale też pracami domowymi i miałabym bardzo napięty grafik.
5. Żadnych znajomych w domu w ciągu dnia, a rodzina (2 osoby) mogłaby zostać u mnie tylko od piątku do poniedziałku.

Co do plusów:
1. Udostępnialiby mi auto, ale tylko w wyznaczonych godzinach.
2. Mają basen!
3. Bardzo blisko NYC, więc duży wybór szkół...

Jak widać ta rodzina raczej odpada. Ale to nic. Wreszcie uwierzyłam, że to wszystko dzieje się naprawdę, że to nie wymysł mojej bujnej wyobraźni i skoro jest jeden match, będą i kolejne. W końcu zabrałam się za organizację pół roku wcześniej, żeby dokonać najlepszego wyboru...

13 komentarzy:

  1. Lokalizacja fajna, ale z wiekiem dzieci masz rację !
    Dodatkowo widać, że bylabyś ich sprzątaczką-opiekunką, a nie członkiem rodziny, więc nie fajnie, a chodzi o możliwość spędzania czasu z rodzinką, żeby coś Ci pokazali.

    :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dodatkowo w liście napisali, że praktycznie cały dzień są poza domem, więc to ja wychowywałabym dzieci i zajmowała się domem...
      Czekam dalej ;)

      Usuń
  2. ojjjo z opisu wynika, że szukają raczej niani i sprzątaczki w jednym a nie au pair :-) czekaj dalej!

    OdpowiedzUsuń
  3. nie bedzieszz sie tam czula napewno jak czlonek rodziny... beda inne rodzinki ;) dodaje do obserwowanych ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. trójka dzieci w takim wieku, to spora bieganina no i masz rację z tym wiekiem buntowniczym :)
    Poza tym, ta rodzina zdecydowanie powinna zainwestowac w sprzątaczkę a nie w au pair.

    OdpowiedzUsuń
  5. ta rodzina to rzeźnia :D daruj sobie, czekaj na kolejny match, bo ten na pewno nie jest perfect

    OdpowiedzUsuń
  6. najważniejsze, że był już pierwszy match- teraz już będzie tylko z górki. powodzenia! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Hej! Uwielbiam twój blog :) Ja również chce wyjechać jako Au Pair, ale mam jeszcze trochę czasu. Tylko się zastanawiam nad au pair EduCare czy zwykła.. ughh.. chciałabym zwiedzać, odpoczywać i wgl, ale znowu chciałabym nie przerywać szkoły na rok i pójść tam na studia.. Zupełnie nie wiem co robić.. Z jakiego programu ty jedziesz? :)

    OdpowiedzUsuń
  8. co tam słychać? jakieś postępy w poszukiwaniach rodziny ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie, właśnie. Coś nowego??

      Usuń
    2. Też dołączam się do pytania :)

      Usuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  10. i jak tam matchowanie? Znalazłaś pf? Pozrawiam

    OdpowiedzUsuń