środa, 8 stycznia 2014

I did it!

Dwie godziny temu wysłałam w 100% wypełnioną aplikację...
Jak czułam się w momencie naciskania przycisku "Submit"?
Trudno to określić. Siedząca obok mnie mama nie pomogła swoim:
"Jesteś pewna, że chcesz nas zostawić na tak długo?".
Przecież wie jak łatwo wzbudzić u mnie wyrzuty sumienia...

Tak czy inaczej, zrobiłam to :D
Chwilowo jestem w lekkim amoku. Z jednej strony bardzo się cieszę, z drugiej jeszcze
to do mnie nie dotarło. Może muszę poczekać aż wgram filmik i rozpocznie się matching...
A'propos, chciałabym mieć już ten Perfect Match i dane przelotu, żeby móc powiedzieć znajomym o wyjeździe i w spokoju wziąć się za naukę do matury ;D
W tym momencie całą moją uwagę poświęcam myśleniu o wszystkich sprawach związanych z programem: urzędy, dokumenty, aplikacja, zaświadczenia, prawo jazdy, referencje, listy, zakupy, marzenia i strach...
Przed czym?
Przed tym, że mnie odrzucą już na początku, że nikt nie zainteresuje się moim profilem,
że tak bardzo zestresuję się rozmową z potencjalną Host Family, że nie wykrztuszę ani słowa...
Dużo tego...


Teraz około tygodnia muszę czekać na informację, że moje referencje zostały potwierdzone, a profil utworzony... To będzie chyba najdłuższy tydzień w moim życiu...



PS. Zapisuję każdą przełomową chwilę tej przygody. Oto dwie z nich:
 


13 komentarzy:

  1. matura? to jeszcze się uczysz... musiałaś przynieść jakiś papierek, że w tym roku kończysz szkołę czy coś?

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej :) Gratulacje! Ja też właśnie zamknęłam aplikację i czekam na akceptację tyle że w APIA :) Pozdrawiam i powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jej! Super, że tak sprawnie wszystko Ci poszło. :) Ja również planuję wyjechać w tym roku, na przełomie lipca/sierpnia. Wszelkie formalności jeszcze przede mną, uporam się z sesją i do roboty:) Mam nadzieję, że nam obu wszystko się powiedzie i kto wie może spotkamy się za oceanem:))

    Powodzenia w szukaniu rodzinki, trzymam kciuki!:)
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  4. oooo a ja nadal czekam na akceptacje ze strony APC , ale w tym tyg juz powinnam byc dostepna dla rodzin =) to juz od kilku dni jestes dostepna dla rodzin, tak ? Nie mialas jeszcze zadnego zgloszenia ?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak samo jak ty czekam na informację o udostępnieniu mojego profilu ;)

      Usuń
    2. EDIT
      Stałam się widoczna w momencie, kiedy odpowiadałam na komentarz xdd

      Usuń
  5. Gratulacje, już krok bliżej do USA! ;) Mam nadzieje ze znajdziesz wymarzony perfect ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam pytanie, czy referencje do wypełnienia wysyłałaś mailem czy osobiście?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ahh no i czy od razu kazali Ci nagrać filmik? Czy można się z tym wstrzymać (jak będzie cieplej)?

      Usuń
    2. Co do referencji, agencja odradzała pisanie ręczne. Ja podawałam adresy mailowe osób, które zgodziły się takich referencji udzielić i one odpowiadały na kilka pytań. Potem zostałam o tym poinformowana i moim zadaniem było przetłumaczenie ich...

      Na nagranie filmiku miałam tydzień od stworzenia mojego profilu. Miałam go gotowego następnego dnia wieczorem ;)

      Usuń
    3. dzięki za odpowiedź : )
      A czy też miałaś problem z dostarczeniem referencji mailowych? Wysłałam je z aplikacji, podałam mejla i rodzaj referencji 'childcare' lub personal. Okazało się, że referencje te nie dochodzą na maile. Wiesz coś o tym?

      Usuń
    4. Na początku miałam dokładnie ten sam problem. Link nie przejdzie przez polskie serwery. Niestety, niezbędny jest gmail. U mnie skrzynki zostały stwierdzone do tego jedynie celu...

      Usuń