piątek, 27 czerwca 2014

Gifts for Host Family...

Nareszcie udało mi się skompletować prezenty dla mojej Host Family. Okazuje się, że kupienie jakiejkolwiek książki o Polsce przetłumaczonej na język angielski, a nie ważącej tonę wcale nie należy do najłatwiejszych zadań :D

Gifts:

Dla Eileen

Dla Julii


Dla obu dziewczynek

Dla Host Mom
(twierdzi, że chętnie pozna polską kuchnię, a i ja pewnie nie raz skorzystam z tej książki :D)

Dla Hosta



Dziewczynkom zdecydowałam kupić się srebrne bransoletki z koralikami w ich ulubionych kolorach i zawieszkami wysadzanymi cyrkoniami. Stwierdziłam, że jeżeli kupię im to samo, uniknę niechcianego żalu, że jedna z nich dostała coś (ich zdaniem) lepszego...
Sobie też miałam ochotę kupić taką bransoletkę w innym kolorze ;) Zobaczymy...


Dzisiaj krótko i na temat, bo muszę odebrać Świadectwo Maturalne...

12 komentarzy:

  1. I jak tam matura? Ja właśnie też lece po świadectwo.
    Prezenty świetne! :) a ile mają lat dziewczynki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziewczynki mają 8 i 11 lat.
      Jeśli chodzi o maturę, to bałam się, że zamiast np. Florydy w maju czeka mnie przyjazd do Polski na poprawkę, więc jest lepiej niż się spodziewałam ;D

      Usuń
    2. Cudowny wiek dziewczynek! :P Zazdroszczę tylko :P
      No ja niestety termin wylotu zmieniłam na 27 sierpień, bo 26 poprawka z matmy :x

      Usuń
    3. Bardzo się cieszę z ich wieku, bo dzięki temu będę miała sporo wolnego czasu... Obym tylko miała z kim go spędzać...

      Usuń
  2. Jak nauczyć się akcentu angielskiego, z czego korzystać ? Mam z tym ogromny problem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trudno powiedzieć, bo wystarczy obejrzeć moje video, żeby wiedzieć, że do akcentu mi daleko...
      Moim zdaniem nie ma lepszego sposobu niż obcowanie z żywym językiem: oglądanie filmów, seriali, wiadomości albo programów śniadaniowych, a już najlepiej rozmowa z native speaker'ami...

      Usuń
    2. Co ty opowiadasz ? Mnie zatkało jak słuchałam Twojego nagrania, nadawałaś jak nakręcona. Masz super akcent, aż ''strach'' pomyśleć co będzie jak tam będziesz przebywała. Dzięki za radę ;)

      Usuń
    3. Zawsze możesz porozmawiać sobie ze mną, kiedy będę już na miejscu... Moim zdaniem mówię raczej przeciętnie, ale miło mi, że twierdzisz inaczej ;D

      Usuń
  3. Co chcesz studiować w przyszłości ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Problem polega na tym, że nie mam pojęcia.
      Mam nadzieję, że podczas pobytu w USA doznam nareszcie olśnienia :D

      Usuń
    2. No to w takim razie tego Ci życzę ;)

      Usuń
  4. 21 year-old Software Engineer I Winonah Capes, hailing from Etobicoke enjoys watching movies like Claire Dolan and Inline skating. Took a trip to Major Town Houses of the Architect Victor Horta (Brussels) and drives a Duesenberg SJ Roadster. opublikowane tutaj

    OdpowiedzUsuń